FORMALNOŚCI I OPŁATY

CERTYFIKAT PSYCHOTERAPEUTY

Kandydat ubiegający się przyznanie Certyfikatu Psychoterapeuty składa do Komisji Certyfikacyjnej następujące dokumenty:

Po otrzymaniu informacji od biura, że wniosek został przyjęty:
 
  • Potwierdzenie przelewu pierwszej części opłaty – 500 zł

Po zakwalifikowaniu do egzaminu

  • Potwierdzenie przelewu drugiej części opłaty – 1600 zł

CERTYFIKAT SUPERWIZORA

Kandydat ubiegający się przyznanie Certyfikatu Superwizora składa do Komisji Certyfikacyjnej następujące dokumenty:

OTWARCIE ŚCIEŻKI SUPERWIZORA W PROCESIE CERTYFIKACJI

Kandydat ubiegający się otwarcie Ścieżki Superwizora w Procesie Certyfikacji składa do Komisji Certyfikacyjnej następujące dokumenty:

RECERTYFIKACJA

Ubiegający się o przedłużenie Certyfikatu Psychoterapeuty lub Certyfikatu Superwizora składa do Komisji Certyfikacyjnej następujące dokumenty:

SPOSÓB DOSTARCZENIA DOKUMENTÓW

OPŁATY

  • Opłaty należy wnosić wyłącznie przelewem na konto PSHD.
    Numer konta: Santander Bank 30 1910 1048 2787 0074 1331 0001
  • Osoby chcące uzyskać fakturę proszone są o podanie danych firmy w składanych wnioskach.
  • Opłaty ustanawiane są przez Zarząd Stowarzyszenia. Ich wysokość może ulec zmianie.
  • Certyfikat psychoterapeutyczny – 2100 zł
    • I cz. opłaty – 500 zł płatne po zaakceptowaniu wniosku przez biuro
    • II cz. opłaty – 1600 zł płatne przed egzaminem
    • ponowny egzamin – 1600 zł
  • Certyfikat superwizorski
    • 900 zł, płatne po decyzji o przyznaniu certyfikatu
  • Otwarcie ścieżki superwizorskiej
    • 200 zł, płatne przed złożeniem wniosku
  • Recertyfikacja – 500 zł
    • 500 zł, płatne przed złożeniem wniosku
  • Seminarium superwizyjne – opłata ustalana na zasadach rynkowych wspólnie przez Ośrodek Intra i PSHD i jest podawana uczestnikom przed zawiązaniem się grupy.